Projektowanie logo firmy zdaje się być sprawą wręcz banalną, jednak jest całkiem inaczej. Projektując logo danej firmy trzeba zwrócić uwagę na sporo czynników które się składają na dobre logo. Nie jest to żadne nasze widzimisię, jakiś przypadkowy obrazek czy znak.
Tak w rzeczywistości logo każdej firmy powinno być należycie przemyślane, zawierać jakiś symbol firmy, który się kojarzy właśnie z tą daną placówką. Musi to być coś ściśle związanego z tą firmą. Jednak nie tylko to co zawiera jest ważne, niemniej jednak też jak wygląda. Bardzo duży wpływ na odbiór logo mają kolory z jakich się składa. Kolory muszą być około odcieniem dopasowane do tego czym daną firma się zajmuje, na przykład. nie wypada żeby firma pogrzebowa miała logo składające się z jaskrawych kolorów, a firma na przykład hydrauliczna kojarzy się z kolorem niebieskim jak woda, natomiast nie powinno się przesadzać z ich ilością. Sekret realnie udanego logo tkwi w jego prostocie. Tożsamo ważny jak kolory jest symbol bądź obrazek który przedstawia dane logo. Głównie powinno kojarzyć się z działalnością która firma tworzy. I tak przykładowo. sprzedawca ubrań nie powinien umieszczać w swoim logo artykułów żywnościowych, a cukiernia nie powinna mieć w swoim logo mięsa. Logo powinno przykuwać uwagę i bardzo miło kojarzyć się z firmą która reprezentuje. Tak realnie bardzo dobrze przygotowane logo jest ważniejsze niż sama nazwa firmy, której logo nie musi zawierać. Logo łatwiej skojarzyć niż sama nazwę, która niekiedy jest ciężka do wymówienia. Natomiast wykonać dobre logo i nazwę firmy to dopiero początek udanej wymarzonej ścieżki zawodowej. Trzeba włożyć całe serce, żeby to logo które stworzyliśmy było naszym symbolem i coś dla ludzi znaczyło, żeby ludzie nas po tym poznawali i wiedzieli że mogą nam zaufać. Logo to nasza wizytówka. Dbajmy o nią.
Sprawdź również informacje na stronie: dalej